T: 07 30 99 400 | E: info@belbled.si
Kaspersky akcija
Prva stran Pišite nam Novi artikli NAJ NAJ Servis Garancija Lokacija Kredit
Pregled po oddelkih
  Izbrani artikli


HP 17-bs014nmi3-6006U 4GB/128+1TB/AMD 2GB, Dos

632,63€
dobavljivo
  Kaj je novega?


Računalnik  MEGA 2000 Gaming - i3-7100 /8GB/SSD275GB/GTX750Ti-2GB/ Win10/Off365

699,00€
do 7 dni
Pogoji poslovanja

POGOJI POSLOVANJA
Splošni pogoji poslovanja spletne prodajalne dobrokupi.si:
Splošni pogoji poslovanja spletne prodajalne dobrokupi.si (v nadaljevanju ponudnik), so sestavljeni v skladu Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Kupec je lahko fizična ali pravna oseba, upoštevajoč podatke posredovane ob registraciji in oddaji naročila. Fizična oseba je izključno tisti registrirani uporabnik, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti.

Kupec z registracijo potrjuje, da sprejema splošne pogoje poslovanja objavljene na tej strani in druge objavljene pogoje ter spremembe, ki jih bo upravitelj objavil na teh straneh. V primerih, ko naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov le v primerih, ko je to posebej navedeno v samem zakonu.

Prijava
:
Ob registraciji v spletno prodajalno obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, ki ga izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne prodajalne dobrokupi.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Opredelitev pojmov:
ponudnik
je Belbled d.o.o., Skalna ulica 1, 8222 Otočec
uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini
spletna prodajalna je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabnikom

Cena in DDV:
Vse cene v spletni trgovini so v evrih in vključujejo DDV (davek na dodano vrednost). Cena velja za nakup preko spleta v primeru 100 % plačila z gotovino ali plačilo predračuna z nakazilom na TRR.
Obvezno je plačilo davka na dodano vrednost.

NAČINI PLAČILA
Spletna trgovina dobrokupi.si omogoča naslednje načine plačila:
- z gotovino ob prevzemu (pravne osebe do 420,00 €) - velja spletna cena,
- z nakazilom na račun podjetja Belbled d.o.o. po ponudbi/predračunu, - velja Spletna cena; prevzem blaga ni možen, dokler nakazilo ni vidno na našem TRR-ju,
- s plačilno bančno kartico na sedežu podjetja Belbled d.o.o.  - velja Spletna cena, višja za 3 %.

Pozor: na sedežu podjetja nimamo vseh izdelkov na zalogi! Po e-pošti in s SMS sporočilom vas bomo obvestili, kdaj lahko prednaročeno blago prevzamete. Za vas bo rezervirano do tri delovne dni.

CENE
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Vendar se kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Dostopnost informacij:
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  • dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene
  • način plačila in dostave
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (telefon, e-mail)
  • časovno veljavnost ponudbe
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci
  • postopek nakupa

POSTOPEK NAKUPA

Potek naročanja:

Ko uporabnik izbere izdelek ali izdelke in s potrdilom na gumb "Potrdi naročilo" odda naročilo, mu spletna prodajalna samodejno "generira predračun " in pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila ( izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki) na uporabnikov e-mail, ki ga je posredoval ob prijavi. V nadaljevanju se postopek naročila deli na tri dele, ki so sledeči:

Naročilo ima status "sprejeto":

Po uspešni oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto in čaka na obdelavo. Kupcu so izčrpni podatki o stanju in vsebini naročila vselej dostopni na spletni strani ponudnika www.dobrokupi.si.

Naročilo ima status "v pripravi":

Ponudnik v največ 48 urah od prevzema naročila pregleda, preveri dobavljivost in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med uporabnikom in ponudnikom je nepreklicno sklenjena, ko kupec prejme potrdilo na elektronski naslov(e-mail), da ima naročilo status "v pripravi".

Naročilo ima status "poslano":

Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. V tem delu je uporabnik obveščen o roku in načinu dostave. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o roku in načinu dostave, o politiki vračanja blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

ODSTOP OD NAKUPA IN VRAČILO BLAGA

Kupec – fizična oseba lahko brez navedbe razloga, v skladu s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov, v 14 dneh po prejemu blaga, prodajalcu pisno sporoči odstop od pogodbe oz. naročila, in sicer na e-naslov info@dobrokupi.si ali po navadni pošti na naslov:

Belbled d.o.o., Skalna ulica 1, 8222 Otočec.

Rok začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).Prosimo, da ob vračilu priložite pravilno izpolnjen obrazec za vračilo blaga (klik tukaj), kopijo računa in garancijski list.Podjetje lahko v skladu s 5. Odstavkom 43d. člena ZVPot zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame blago, ki je namenjeno za vračilo. Vračilo plačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe (obvezno priložite številko transakcijskega računa).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnost odstopa od pogodbe ni možno pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

šnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje blaga, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.Predlagamo, da izdelkov, pri katerih takoj po prejemu ugotovite, da barva, velikost ali katera izmed drugih lastnosti, ni taka kot ste si predstavljali, ne odpirate v celoti ali jih sploh ne odprete, vkolikor je to mogoče. Pri odpiranju embalaže pazite, da embalaže ne poškodujete, ter da embalažo vključno z vso vsebino, ki je varovala vaš izdelek in posamezne dodatke, skrbno shranite.

Pomembnejši napotki za vračilo artiklov:
  • Ko vračate artikle prodajalcu (Belbled  d.o.o. Otočec), morate priložiti obrazec za odstop od pogodbe. Priložite tudi kopijo računa.
  • Naslov za posredovanje (pošiljanje) artiklov prodajalcu je Belbled d.o.o., Skalna ulica 1, 8222 Otočec.
  • Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo).
  • Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Če uveljavljate garancijo, boste popravljen artikel prejeli najhitreje, če garancijo uveljavljate neposredno pri proizvajalcu oziroma njegovem pooblaščenem servisu. Seznam najdete  na priloženem garancijskem listu.


Pomembnejši napotki ob prevzemu artiklov:

  • preverite, da ste ob prevzemu dobili vse potrebne dokumente
  • previdno odprite embalažo in jo obdržite v nespremenjenem stanju , dokler niste v celoti prepričani, da je artikel ustrezen
  • pri rokovanju z artiklom lahko pride do poškodb in prask, predvsem artikli, ki imajo lakirane črne površine(monitorji, LCD televizorji ...)
  • v tiskalnike ne vstavljaj kartuš ali tonerjev dokler niste prepričani o ustreznosti artikla za svojo uporabo,
  • nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku (temne lakirane površine),
  • prenosniki naj ostanejo v prvotnem stanju. (ko vklopite prenosnik se začne avtomatska instalacija windowsov), ne aktivirajte ter registrirajte programske opreme
  • ne odpiraj artiklov, ki imajo varnostni pečat (nosilci zvoka in slike, programska oprema),
  • vidne sledi montaže (uporabljena vodila, vgradne praske) so poškodbe, ki nastanejo pri vgradnji aparatov. Ne vgrajujte aparatov dokler niste prepričani, da ustrezajo vašim zahtevam,
  • vidne sledi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija) niso primerne za odstop od pogodbe, ker so higiensko oporečne (aparati za osebno nego in nego stanovanjskih površin),
  • odprti higienski dodatki (masažni aparati, oblačila za hujšanje, zobne ščetke) so vakuumsko pakirani in namenjeni osebni rabi. Odprti so higiensko oporečeni in jih je potrebno zavreči ali zamenjati z novimi.

Izdelki, kupljeni na daljavo, niso namenjeni uporabi v zakonskem času za odstop od pogodbe.
Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je izdelek ob nakupu v okvari oziroma ne deluje -> v tem primeru gre za uveljavljanje stvarne napake ali garancije.

 

Vračilo artikla za pravne osebe

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Za vsa dodatna vprašanja nas pokličete na 07/30 99 400 ali nam pišete na info@dobrokupi.si
Z veseljem vam bomo odgovorili.

STVARNE NAPAKE

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

 

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te  na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tu (klik).
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Plačilo:
Ponudnik izda račun na trajnem mediju ( papir ), z razčlenjenimi stroški. Uporabnik plača naročeno blago po predračunu, po povzetju ali fizično v trgovini Belbled.

Dobavni rok:
Za izdelke na zalogi je dobava blaga do 7 delovnih dni po potrjenem naročilu. V ostalih primerih pa do 21 dni, razen v primerih, kjer je to posebej navedeno s statusom dobave. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu.

Dostava:
Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.

Garancija:
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Veljavnost posebne ponudbe:

Rok veljavnosti posebnih ponudb je naveden ob sami ponudbi, ki se lahko med seboj razlikujejo.

Veljavnost ponudbe:
Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila, kar pomeni, da je naročilo dobilo status v pripravi. Vse cene so navedene v EUR in vključujejo DDV (obvezno plačilo davka na dodano vrednost). Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

Varnost:
Ponudnik, se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Le-ti ne bodo uporabljeni v nobene druge namene, kot je pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostalo potrebno komunikacijo.

Varstvo otrok:

  • oglasna sporočila morajo biti jasno razvidna (upoštevajoč starost) in morajo biti jasno ločena od iger in tekmovanj
  • vsaka komunikacija, namenjena otrokom, mora biti primerna njihovi starosti in ne sme izkoriščati zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti
  • ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecno dovoljenje njegovih staršev ali skrbnikov
  • ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnih koli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki
  • ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke

Komunikacija:
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna e-mail sporočila bodo vsebovala:

  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.



Arhiviranje pogodb:
Kopije dokumentov, ki veljajo kot pogodba na daljavo, so trajno shranjene na sedežu podjetja Belbled d.o.o., Skalna ulica 1, Otočec


Pritožbe in spori:
Belbled d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Belbled d.o.o. se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s podajalcem Belbled d.o.o. lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 07 30 99 400 ali po elektronski pošti na info@belbled.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@belbled.si.  Postopek obravnave pritožbe je zaupen.Belbled d.o.o.  vam bo potrdil, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno - izvensodno.


Vprašanja in morebitne reklamacije naslovite na elektronski naslov info@dobrokupi.si ali na telefonsko številko 07/30-99-400
Nadaljuj
  Prijava



Ste pozabili geslo?

Ustvari račun
  Vroče na Dobrokupi.si!
HP 15-bw011nm E2-9000e 4GB/256, Win10H64

HP 15-bw011nm E2-9000e 4GB/256, Win10H64
SUPER
UGODNA CENA


449,00€
DNI
UR
MINUT
SEKUND
  Super ugodne cene
GIGABYTE GA-A320M-DS2, DDR4, SATA3, USB3.1Gen2, DVI-D, AM4 mATX
63,07€
na zalogi
Belbled d.o.o.

    Skalna ulica 1
    8222 Otočec ob Krki
    Telefon: 07 30 99 400
    Faks: 07 30 99 401
    E-mail: info@belbled.si
    pon. - pet. / 10 - 12 in 13 - 17 ure
    sob. / 9 - 12 ure, ned. in praznike zaprto