T: 07 30 99 400 | E: info@belbled.si
Probook 470 g2 akcija
Prva stran Pišite nam Novi artikli NAJ NAJ Servis Garancija Lokacija Kredit
Pregled po oddelkih
  Izbrani artikli


HP ZBook 15 G4 i7-7700HQ 16GB/256, Win10

2.185,14€
pokličite
  Kaj je novega?


ASUS GeForce GTX 1080 Ti ROG STRIX 11GB DDR5X (ROG-STRIX-GTX1080TI-11G-GAMING) grafična kartica + bundle igra Shadow of War

838,48€
dobavljivo
Dostava in vračilo blaga

DOSTAVA in VRAČILA

CENA DOSTAVE IN PRAVILA
Blago, naročeno v spletni trgovini dobrokupi.si, bomo dostavili v najkrajšem možnem času kamorkoli v Sloveniji.
Večino naročenih izdelkov pošljemo iz skladišča naslednji delovni dan po prejetem in obdelanem naročilu. V takem primeru bo izdelek na vašem naslovu najkasneje v treh delovnih dneh od naročila. Ob odpremi pošiljke vam bomo poslali obvestilo, da smo vam artikle že poslali.

V primeru, da izdelek trenutno ni na zalogi oziroma ni dobavljiv, vas bomo o roku dostave obvestili po elektronski pošti ali na vaš telefon, katerega ste vpisali ob registraciji v spletno trgovino.
Status artikla – Na zalogi pomeni, da se izdelek nahaja v našem ali dobaviteljevem skladišču. Podatek glede statusa zaloge se osvežuje enkrat dnevno, zato se lahko zgodi, da artikla ob kreiranju naročila ni več v skladišču!

Da bi naročene artikle dostavili karseda hitro, smo izbrali najbolj optimalno rešitev paketne dostave Pošte Slovenije. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, pa lahko paket prevzamete na najbližji pošti. V določenih primerih lahko uporabimo tudi katero drugo kurirsko službo.

Blago lahko prevzamete tudi osebno v trgovini Belbled d.o.o., Skalna ulica 1, 8222 Otočec (predhodni dogovor). Poleg tega lahko na prevzemnem mestu izkoristite tudi priložnost za pogovor z našimi trgovci, kateri bodo radi svetovali o uporabi kupljenih artiklov.

Pri naročilu nad 200€ z DDV in izdelkih, pri katerih je to posebej navedeno, vam bomo naročeno dostavili brezplačno. Za vso ostalo blago zaračunamo dostavo v Sloveniji v znesku 5 €, ne glede na težo, količino ali vrednost vašega naročila.  Če je skupna vrednost naročila skupaj z DDV manjša od 50 €, Vam dodatno, kot posebno postavko na naročilu/računu, zaračunamo strošek obdelave majhnih naročil v znesku 1,8 € z DDV!
V kolikor je način plačila po povzetju preko poštne nakaznice, si Pošta Slovenije lahko za vračilo kupnine zaračuna manipulativne stroške in sicer 1 % vrednosti blaga oz. minimalno 0,96 €. 

Dostava naročenega blaga v spletni trgovini je mogoča le na ozemlju Republike Slovenije.


V nekaterih primerih je možna tudi sobotna dostava, dostava do 10. ure ali dostava po 16. uri.

REKLAMACIJE OB PREVZEMU POŠILJKE (
Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)
V primeru, da prejmete poškodovano pošiljko (poškodba med prevozom (zunanjost pošiljke)) ali ste prejeli neustrezno število naročenih izdelkov, ki se razlikujejo od količine na prevzemnih dokumentih,  potem takoj reklamirajte pošiljko kurirju (pošta Slovenije, GLS...).

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

Vse kasnejše reklamacije glede poškodb blaga ali prevzete količine prevozniki upoštevajo le izjemoma in jih tudi naše podjetje ne more rešiti ali upoštevati. Morebitne poškodbe vnesite v zapisnik, katerega je dostavljalec dolžan podpisati. Še posebej bodite pozorni na blago, ki ima nalepko STEKLO, LOMLJIVO ali kaj podobnega. Kakršnokoli žvenketanje pri manipuliranju je verjetno znak za razbito vsebino, kar seveda obravnavamo kot poškodbo pri dostavi. Zaželjeno je tudi, da je poškodba zabeležena s fotoaparatom.

Pošta Slovenije - najbližjo pošto pokličite po telefonu in jim sporočite pomanjkljivost. Telefonsko številko lahko najdete na strani http://www.posta.si/poslovalnice/491.  
Pošta Slovenije posluje v skladu z zakonodajo s področja poštnih storitev, več o tem na tej strani.

V nobenem primeru blaga ne vračajte direktno na naš naslov. Blago bo prevzel kurir dostavne službe in ga odnesel na sedež podjetja dostavne službe, kjer bodo ocenili upravičenost reklamacije oziroma vrednost povzročene škode.

Za vse dodatne informacije se obrnite na našo telefonsko številko 07/ 30 99 400 oziroma na elektronski naslov info@dobrokupi.si

ZALOGA IN ROK DOSTAVE
Da bi vam pošiljko čimpreje dostavili upoštevajte naslednja priporočila:
- preverite ali je artikel na zalogi (pri podatku dobava bo pisalo »iz zaloge«),
- naročilo oddaj čimprej - potrjeno mora biti najkasneje do 14. ure.

Če artikla nimamo na zalogi v našem skladišču, bo na dostavo treba počakati kak dan dlje. V tem primeru upoštevajte naslednja pravila:

  • predviden rok dobave je izpisan v katalogu trgovine (gre za povprečen čas, v katerem uvoznik dostavi blago do nas),
  • če pri artiklu piše, da je trenutno nedobavljiv, to pomeni, da nimamo podatka o tem, kako hitro lahko artikel dostavimo; v tem primeru ga bomo poskušali najti in vam ga dostaviti, če pa bomo neuspešni, bomo naročilo stornirali,
  • če naročite več artiklov in bo čakalna doba za nekatere daljša kot za druge, vas bomo vprašali za dovoljenje, da vam  artikle, ki so na zalogi, pošljemo takoj, ostale pa takoj, ko bodo na zalogi
  • če bo čakalna doba zelo dolga, vas bomo preko elektronske pošte sproti obveščali o ažurnih podatkih o predvideni dobavi, vi pa lahko v takem primeru kadarkoli stornirate naročilo


DOSTAVA NA IZBRANI NASLOV - SKLENITEV POGODBE NA DALJAVO
Dostavljamo vse dneve razen ob nedeljah in praznikih. Ob sobotah dostavljamo v ožjem okolišu pošt strankam, ki tudi sicer dobivajo pošto ob sobotah. Ožji okoliš pomeni ulico oziroma kraj, ki ima isti naziv kot pošta. Poseben seznam ne obstaja, zato kupce prosimo, da to preverijo na njihovi pošti.

Vaše naročilo bomo dostavili na vhod na izbranem naslovu. Dostava na izbrano mesto v vašem stanovanju, hiši ali pisarni in namestitev izdelka niso vključeni v ceno. Ne pozabite, da morate biti ustrezno pripravljeni za prenos večjih in težjih izdelkov (pralni stroji, hladilne skrinje, ...) v višja nadstropja stanovanjskih zgradb in zagotoviti pomoč.
Če želite pošiljko sprejeti na svojem službenem naslovu, jo bo ne glede na to, da gre za vaše osebno naročilo, Pošta Slovenije izročila osebi, ki je pooblaščena za sprejem pošte v podjetju. Priporočamo, da se s pooblaščeno osebo za prevzem poštnih pošiljk v vašem podjetju o tem predhodno dogovorite in tudi uredite vse potrebno glede plačila, vkolikor ste izbrali plačilo ob dostavi. V primeru težav se obrnite na najbližjo enoto Pošte Slovenije in dogovorite za dostavo.
Naročeno blago, ki ga bomo dostavili iz različnih skladišč, boste prejeli v več paketih.


ODSTOP OD NAKUPA IN VRAČILO BLAGA

Kupec – fizična oseba lahko brez navedbe razloga, v skladu s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov, v 14 dneh po prejemu blaga, prodajalcu pisno sporoči odstop od pogodbe oz. naročila, in sicer na e-naslov info@dobrokupi.si ali po navadni pošti na naslov:

Belbled d.o.o., Skalna ulica 1, 8222 Otočec.

Rok začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).Prosimo, da ob vračilu priložite pravilno izpolnjen obrazec za vračilo blaga (klik tukaj), kopijo računa in garancijski list.Podjetje lahko v skladu s 5. Odstavkom 43d. člena ZVPot zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame blago, ki je namenjeno za vračilo.

Vračilo plačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe (obvezno priložite številko transakcijskega računa).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnost odstopa od pogodbe ni možno pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje blaga, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.Predlagamo, da izdelkov, pri katerih takoj po prejemu ugotovite, da barva, velikost ali katera izmed drugih lastnosti, ni taka kot ste si predstavljali, ne odpirate v celoti ali jih sploh ne odprete, vkolikor je to mogoče. Pri odpiranju embalaže pazite, da embalaže ne poškodujete, ter da embalažo vključno z vso vsebino, ki je varovala vaš izdelek in posamezne dodatke, skrbno shranite.

Pomembnejši napotki za vračilo artiklov:
  • Ko vračate artikle prodajalcu (Belbled  d.o.o. Otočec), morate priložiti obrazec za odstop od pogodbe. Priložite tudi kopijo računa.
  • Naslov za posredovanje (pošiljanje) artiklov prodajalcu je Belbled d.o.o.Skalna ulica 1, 8222 Otočec.
  • Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo).
  • Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Če uveljavljate garancijo, boste popravljen artikel prejeli najhitreje, če garancijo uveljavljate neposredno pri proizvajalcu oziroma njegovem pooblaščenem servisu. Seznam najdete  na priloženem garancijskem listu.


Pomembnejši napotki ob prevzemu artiklov:

  • preverite, da ste ob prevzemu dobili vse potrebne dokumente
  • previdno odprite embalažo in jo obdržite v nespremenjenem stanju , dokler niste v celoti prepričani, da je artikel ustrezen
  • pri rokovanju z artiklom lahko pride do poškodb in prask, predvsem artikli, ki imajo lakirane črne površine(monitorji, LCD televizorji ...)
  • v tiskalnike ne vstavljaj kartuš ali tonerjev dokler niste prepričani o ustreznosti artikla za svojo uporabo,
  • nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku (temne lakirane površine),
  • prenosniki naj ostanejo v prvotnem stanju. (ko vklopite prenosnik se začne avtomatska instalacija windowsov), ne aktivirajte ter registrirajte programske opreme
  • ne odpiraj artiklov, ki imajo varnostni pečat (nosilci zvoka in slike, programska oprema),
  • vidne sledi montaže (uporabljena vodila, vgradne praske) so poškodbe, ki nastanejo pri vgradnji aparatov. Ne vgrajujte aparatov dokler niste prepričani, da ustrezajo vašim zahtevam,
  • vidne sledi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija) niso primerne za odstop od pogodbe, ker so higiensko oporečne (aparati za osebno nego in nego stanovanjskih površin),
  • odprti higienski dodatki (masažni aparati, oblačila za hujšanje, zobne ščetke) so vakuumsko pakirani in namenjeni osebni rabi. Odprti so higiensko oporečeni in jih je potrebno zavreči ali zamenjati z novimi.

Izdelki, kupljeni na daljavo, niso namenjeni uporabi v zakonskem času za odstop od pogodbe.
Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je izdelek ob nakupu v okvari oziroma ne deluje -> v tem primeru gre za uveljavljanje stvarne napake ali garancije.

 

Vračilo artikla za pravne osebe

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za potrošnike (fizične osebe).
Za vsa dodatna vprašanja nas pokličete na 07/30 99 400 ali nam pišete na info@dobrokupi.si
Z veseljem vam bomo odgovorili.

STVARNE NAPAKE

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

 

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te  na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tu.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

 

Nadaljuj
  Prijava



Ste pozabili geslo?

Ustvari račun
  Vroče na Dobrokupi.si!
HP 15-bw011nm E2-9000e 4GB/256, Win10H64

HP 15-bw011nm E2-9000e 4GB/256, Win10H64
SUPER
UGODNA CENA


449,00€
DNI
UR
MINUT
SEKUND
  Super ugodne cene
Računalnik  MEGA 2000 Gaming - i5-7400 /8GB/SSD275GB/GTX750Ti-2GB/ Win10/Off365
759,00€
do 7 dni
Belbled d.o.o.

    Skalna ulica 1
    8222 Otočec ob Krki
    Telefon: 07 30 99 400
    Faks: 07 30 99 401
    E-mail: info@belbled.si
    pon. - pet. / 10 - 12 in 13 - 17 ure
    sob. / 9 - 12 ure, ned. in praznike zaprto